پيش بيني كارشناسان جهاني درباره فروشگاه هاي اينترنتي در سال 2018

۱۶۵ بازديد
طبق پيش بيني كارشناسان اقتصادي و ديجيتال ماركتينگ آينده خرده فروشان و فروشگاه هاي اينترنتي تغييرات چشم گيري خواهد داشت. با بررسي وضعيت كنوني خرده فروشان مي توان به تاثير باور نكردني آن ها بر مارك هاي لوازم خانگي دست يافت. در نتيجه خرده فروشان به سرعت مي توانند دارايي خود را از طريق ديجيتال ماركتينگ و فروشگاه هاي اينترنتي دو برابر كنند. روند فعلي خرده فروشي نشان مي دهد كه اغلب مردم ترجيح مي دهند كه خريد آنلاين داشته باشند، و به همين دليل فروشگاه هاي اينترنتي در سال هاي گذشته رشد خوبي داشته اند. پيش بيني مي شود كه فروشگاه هاي اينترنتي در سال هاي پيش رو با سرعت بيشتري تغيير كنند. با اضافه شدن پلتفرم ها و ابزار هايي مانند جستجو صوتي كاربران بيشتر به خريد هاي آنلاين روي آورده و اين روش خريد علاقه مندان بيشتري پيدا خواهد كرد.

كارآفريني فروشگاه هاي اينترنتي

فروشگاه هاي اينترنتي در سال 2018 از هميشه مهم تر خواهند بود. انتظار مي رود كار آفرينان صنعت ديجيتال خود را آماده كرده باشند تا از فرصت هاي بسيار زياد تجاري در سال 2018 استفاده كنند. هرگز تصور نكنيد كه راه اندازي يك فروشگاه اينترنتي كار راحتي است، پيدا كردن يك محصول براي فروش يا ايجاد يك كمپين تبليغاتي قطعا آسان نخواهد بود.

ربات هاي اينترنتي سريع تر و دقيق تر

با توجه به پيشرفت هوش مصنوعي همراه با فناوري هاي ديگر ربات هاي اينترنتي در آينده پيشرفت بسيار زيادي خواهند داشتو اين موضوع مي تواند تاثير شگفت انگيزي روي فروش محصولات اينترنتي داشته باشد. اين ربات ها در آينده خدماتي را به كاربران فروشگاه هاي اينترنتي عرضه خواهند كرد كه شايد الان براي ما قابل تصور هم نباشد.

 

سالي شگفت انگيز براي آمازون

با تحقيق و بررسي فروش آمازون در سال هاي آِينده خواهيم فهميد كه آن ها در حال وارد كردن مارك هاي جديد مانند Walmart به دنياي رقابت فروشگاه هاي اينترنتي هستند كه از اين روش قطعا مشتريان بيشتري را به دست خواهند آورد. ميزان نرخ پيشرفت آن ها باور نكردني است و شيوه هايي را كه تاجران به طور مستقل براي فروش انجام مي دهند را از طريق اينترنت تغيير خواهند داد.

افزايش رشد فرصت هاي شغلي 

همواره تكنولوژي چشم انداز ها و پيش بيني ها درباره دنياي ديجيتال را تغيير مي دهد. پيشرفت تكنولوژي بر همه چيز تاثير خواهد گذاشت و ارتباط جديدي ما بين مشتريان و فروشندگان ايجاد خواهد كرد. در آينده نزديك قطعا كسي پيدا نخواهد كه 100 درصد آفلاين باشد و كاربران با بهره بردن از تكنولوژي هاي پيشرفته از اين فضاي هيجان انگيز نهايت استفاده را خواهند كرد.

محتوا هنوز هم شاه است (ويدئو)

سال 2018 قطعا سالي خواهد بود كه صاحبان فروشگاه هاي اينترنتي نسبت به اندازه گيري ROI (معياري است كه مقدار بازده سرمايه گذاري نسبت به هزينه سرمايه گذاري را اندازه گيري مي كند) خود دقيق تر خواهند بود. انتظار مي رود در سال آتي همچنان بيشتر تمركز فروشندگان روي محتوا و به ويژه محتوا ويدئويي باشد. بزرگترين پيش بيني من براي تجارت الكترونيك در سال 2018 اين است كه مارك هاي بيشتري از محتواي خود براي تمايز خود استفاده مي كنند. بيل وايمر (مشاور بازاريابي تجارت الكترونيك) مي گويد: بزرگترين پيش بيني من براي تجارت الكترونيك در سال 2018 اين است كه مارك هاي بيشتري از محتواي خود براي تمايز خود استفاده مي كنند. بخش بزرگي از اين محتوا فيلم ها خواهد بود. 

 منبع: طراحي فروشگاه اينترنتي نوپرداز


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد