بهترين سريال هاي ۲۰۱۷ از نگاه وب سايت هاي معتبر خارجي

طراحي سايت، سئو، طراحي فروشگاه اينترنتي

بهترين سريال هاي ۲۰۱۷ از نگاه وب سايت هاي معتبر خارجي

۷۲ بازديد

در سال ۲۰۱۷ سريال هاي زيادي منتشر شد و اكثر آن‌ها هم مورد توجه مخاطبين و منتقدان قرار گرفتند. در واقع تعداد سريال‌ها و نمايش‌هاي تلويزيوني سال آن قدر زياد بودند كه تهيه ليستي از بهترين‌ها كار سختي به حساب مي‌آيد.

 

در زير ليست بهترين سريال هاي ۲۰۱۷ را از نگاه بيزينس اينسايدر، ورايتي و بي بي سي مشاهده خواهيد كرد.

بهترين سريال هاي ۲۰۱۷

American Vandal

(از شبكه نت‌فليكس)

American Vandal

سريال American Vandal انعكاسي طنز از تفريحات جنايي، شبكه‌هاي اجتماعي و فرهنگ رايج بين نوجوانان است و يكي از بهترين سريالهاي ۲۰۱۷ به حساب مي‌آيد. اين سريال يك مستند داستاني درباره دانش آموزي دبيرستاني است كه مي‌خواهد بفهمد نقاشي‌هاي غيراخلاقي روي خودروي معلم، كار همكلاسي‌اش ديلن بوده يا خير.

 Big Little Lies

(شبكه HBO)

Big Little Lies

Big Little Lies شروع خوبي نداشت. اين سريال اساسا در تلاش بود در قالب True Detective اما اين بار با حضور شخصيت‌هاي زن، جايي در بين مخاطبان باز كند كه خيلي جذاب به نظر نمي‌رسيد. چند اپيزود اول آن نيز خيلي راضي كننده و مطلوب نبودند. اما اين روند به سرعت تغيير كرد و داستان آن به سمت دوستي محكم بين زنان و همچنين خشونت خانگي و تاثيرات روانشاسانه آن تغيير يافت و توانست نام خود را به عنوان يكي از بهترين سريال هاي ۲۰۱۷ مطرح نمايد. سريال‌هاي ديگري هم هستند كه خشونت خانگي را محور اصلي داستان خود قرار داده‌اند اما هيچ كدام مانند Big Little Lies و البته بازي نيكول كيدمن كه جايزه امي را برايش به ارمغان آورد، عمل نكردند.

The Handmaid’s Tale

(از شبكه Hulu)

The Handmaid's Tale

يكي ديگر از بهترين سريال هاي ۲۰۱۷ ، The Handmaid’s Tale بود. اين اثر كه برنده چند جايزه امي از جمله بهترين سريال درام شد، اقتباسي وحشتناك و عجيب و غريب از رمان ۱۹۸۵ مارگارت اتوود است كه در جهان مدرن روايت مي‌شود. ريتم سريال يكنواخت است و چندي از ستارگان تلويزيون و سينما در آن به ايفاي نقش پرداخته‌اند.

Riverdale

(از شبكه The CW)

Riverdale

اگر به سريال‌هاي درام نوجوان محور خوش ساخت كه سردرگمي‌هاي زيادي را در خود جاي نداده‌اند و البته بزرگسالان هم در آن از رفتارهاي دهه بيستي به دور هستند علاقه داريد، Riverdale از شبكه The CW به عنوان يكي از بهترين سريال هاي ۲۰۱۷ گزينه مناسب خواهد بود. كاركاكترهاي آن بر اساس كميك‌هاي ارچي (ارچي، بتي، ورونيكا و ديگر افراد) طراحي شده‌اند و اتفاقات در محيط مدرن جريان دارد و قتل‌هاي زيادي نيز اتفاق مي‌اقتد؛ بخصوص در فصل دوم كه پر از خون است!

One Day at a Time

(از شبكه نت‌فليكس)

One Day at a Time

اين بازسازي سيتكام دهه هفتادي درباره يك مادر مطلقه است كه با كمك مادرش دو بچه را بزرگ مي‌كند. مادرش پنه لوپه يك كهنه سرباز ارتش است كه اكنون پرستاري مي‌كند. اين سريال حول خانواده كوبايي آمريكايي او جريان دارد كه بايد با زندگي جديدشان سازگار شوند. One Day At a Time درامي مثبت، كمدي و هوشمندانه است و ماجراهاي خوبي را نيز به نمايش مي‌گذارد و همان چيزي است كه هر سيتكام خانوادگي تلاش مي‌كند كه باشد.

Godless

(از شبكه نت‌فليكس)

Godless

اين سريال وسترن به تهيه كنندگي استيون سودربرگ، درباره مردي است كه در دهه ۱۸۸۰ در غرب آمريكا در تلاش است از دست يك ياغي خود را پنهان كند و اتفافقات آن به شهر عجيبي در نيو مكزيكو كه تنها زنان در آن زندگي مي‌كنند، ختم مي‌شود. Godless سريالي هيجان انگيز است و در كنار بازي‌هايي به ياد ماندني از ميشل داكري و جف دنيلز، از تمام كليشه‌هاي وسترن به خوبي استفاده مي‌كند و يكي از بهترين سريال هاي ۲۰۱۷ به حساب مي‌آيد.

The Bold Type

(از شبكه Freeform)

The Bold Type

The Bold Type درباره سه زن جوان در نيويورك سيتي است كه در يك مجله كار مي‌كنند. اين زنان هم در مسائل شخصي و هم در مسائل كاري از همديگر حمايت مي‌كنند. The Bold Type بر خلاف ديگر سريال‌هاي نوجوان محور، بر روي درگيري‌هاي بين شخصيت‌هاي اصلي تمركز ندارد. حتي رئيس آن‌ها كه در ديگر سريال‌ها هيولاست، در اينجا از آن‌ها حمايت نيز مي‌كند. اين سريال گريه دار و البته خسته كننده است، چرا كه منازعه در آن دوستانه حل مي‌شود.

Mindhunter

(از شبكه نت‌فليكس)

Mindhunter

Mindhunter درامي روانشناختي و مهيج با ريتمي كند است كه نوع جديدي از يك اثر جنايي رويه‌اي را به نمايش مي‌گذارد و توانسته در بين بهترين سريالهاي ۲۰۱۷ قرار گيرد. داستان اين سريال نيز درباره تيم FBI است كه مطالعاتي روانشناسي درباره قاتلان سريالي انجام داده‌اند و شامل قاتلان سريالي واقعي همچون جري برادوس، اد كمپر و ريچارد اسپك مي‌شود. بازي‌ها نيز به خوبي اجرا مي‌‌شود و متفكرانه نوشته شده و شباهت‌هايي با آثار ديويد فينچر دارد كه البته تهيه كننده اجرايي آن بوده و چهار اپيزود را نيز كارگرداني كرده است.

The Good Place

(از شبكه NBC)

The Good Place

كمدي شبكه ان بي سي با بازي كريستن بل و تد دانسون احتمالا يكي از جاه طلبانه‌ترين سريال‌هاي شبكه‌اي تمام دوران است. اين كمدي درباره زندگي پس از مرگ است و اولين بار در سال ۲۰۱۶ به نمايش در آمد. ۱۳ اپيزود آن نيز در ۲۰۱۷ پر پيچ و تاب و شوكه كننده به پايان رسيد. فصل دوم حتي از اول هم جاه طلبانه‌تر و پر پيچ و تاب‌تر است كمدي بصري آن متفاوت با هر چيزي است كه در تلويزيون به نمايش در آمده است.

Crazy Ex-Girlfriend

(از شبكه CW)

Crazy Ex-Girlfriend

در اوايل فصل سه Crazy Ex-Girlfriend، ربكا بانچ (با بازي ريچل بلوم) قصد خودكشي دارد. بعدا تشخيص داده مي‌شود كه او به اختلال شخصيتي مرزي دچار است. هرچند Crazy Ex-Girlfriend اولين سريالي نيست كه به بيماري رواني مي‌پردازد، اما روشي كه اين موضوع را اينچنين عميق و آسيب پذير روايت مي‌كند، اولين است و در حالي كه غمناك به نظر مي‌رسد، موسيقي و اتفاقاتش سريال را جالب و در برخي موارد حتي خنده دار كرده است.

Master of None

(از شبكه نت‌فليكس)

Master of None

در فصل دوم سريال كمدي تحسين شده عزيز انصاري، هم فيلمنامه طبيعي‌تر شده و هم نقش آفريني‌ها. اپيزود Thanksgiving فصل دوم نيز براي لنا ويت جايزه امي بهترين متن را به ارمغان آورد و اولين زن سياهپوستي به حساب مي‌آيد كه اين جايزه را برده است. اين اپيزود داستان رابطه سست دنيس با مادرش را روايت مي‌كند.

The Crown

(از شبكه نتفليكس)

The Crown

فصل دوم The Crown نسبت به فصل يك، هر چه بيشتر به عمق زندگي شخصيت‌هاي ثانوي مي‌رود و چند اپيزود آن به شاهزاده فيليپ پرداخته مي‌شود. شخصيت‌هاي ثانوي و فرعي The Crown نيز اپيزودهاي خودشان را دارند و نقش آفريني‌هاي جذابشان شما را سرگرم خواهد كرد و اين سريال را در فهرست بهترين سريال هاي ۲۰۱۷ قرار مي‌دهد.

The Leftovers

(از شبكه HBO)

The Leftovers

The Leftovers نيز يكي ديگر از بهترين سريالهاي ۲۰۱۷ بود. اين سريال در فصل پاياني‌اش ثابت كرد كه يكي از بهترين سريال‌هاي چند سال اخير است بيشتر موفقيت خود را مديون نقش آفريني هنرمندان بود. پايان آن هم پاياني رضايت بخش محسوب مي‌شد.

Halt and Catch Fire

(از شبكه AMC)

Halt and Catch Fire

فصل‌هاي چهارم و پاياني سريال Halt and Catch Fire در سال ۲۰۱۷ به نمايش درآمد. زماني كه در سال ۲۰۱۴ براي اولين بار در شبكه AMC پخش شد، با آثار برتر اين شبكه از جمله Breaking Bad و Mad Men مورد سنجش و مقايسه قرار مي‌گرفت كه اولي به تازگي پايان يافته بود و دومي هنوز در حال پخش بود. اين سريال درباره ترويج و گسترش كامپيوترهاي خانگي در دهه ۱۹۸۰ است و تا روزهاي اوليه اينترنت نيز پيش رفته است. فصل پاياني آن نيز عالي است.

Catastrophe

(از شبكه Amazon)

Catastrophe

Catastrophe در دو فصل ابتدايي‌اش ريسك‌هاي بزرگي كرد اما هرگز به اندازه‌اي كه در فصل سه انجام داد، نبود. فصل سوم تركيبي از كمدي‌هاي خنده‌دار، تازه و غمناك است و نگاهي صادقانه به يك ازدواج پرتنش دارد و پاياني غافلگيركننده دارد كه ممكن است مسير طي شده سريال را به كلي تغيير دهد. شارون هورگان و راب دلني نيز ثابت كردند كمدي تنها چيزي نيست كه در آن مهارت دارند و Catastrophe را به يكي از بهترين سريالهاي ۲۰۱۷ تبديل كردند.

Review

(از شبكه Comedy Central)

Review

يكي ديگر از بهترين سريالهاي ۲۰۱۷، مجموعه تلويزيوني Review بود. اين سريال از شبكه Comedy Central با بازي اندي دلي، درباره شخصي است كه يك منتقد زندگي به حساب مي‌آيد. از خوردن پنكيك‌ها گرفته تا طلاق براي ارتكاب به قتل! اين كاراكتر هر كاري كه ممكن است مي‌كند تا به مخاطبانش يك “بررسي” واقع گرايانه تحويل دهد. طنز Review هر چند كه برخي مواقع دردناك است، اما خنده واقعي را به ارمغان مي‌آورد و آن را در زمره بهترين مجموعه هاي تلويزيوني ۲۰۱۷ قرار مي‌دهد.

Vice Principals

(از شبكه HBO)

Vice Principals

Vice Principals از يك طنز تلخ به يك كمدي شخصيت محور اسلپ استيك تغيير مسير داد. پايان سريال خنده دار است و طوري پيش مي‌رود كه هرگز تصورش را نمي‌كنيد. Vice Principals همچنين نگاهي به افراد دارد كه معمولا در تلويزيون زياد نمايش داده نمي‌شود: مردم ثروتمند در شهرهاي كوچك كه با تكيه بر اين موضوع به يكي از بهترين سريال هاي ۲۰۱۷ تبديل مي‌گردد.

Insecure

(از شبكه HBO)

Insecure

Insecure نيز يكي از بهترين سريالهاي ۲۰۱۷ بود. فصل دوم اين سري، نگاهي عميق‌تر به زندگي نسل ايگرگ (Y Generation) زنان سياه پوست در لس آنجلس، نسبت به فصل اول مي‌پردازد. داستان آن درباره ايسا است كه با رابطه به هم خورده با دوست پسرش لارنس دست و پنجه نرم مي‌كند و بازگشتش به زندگي تنهايي برايش داراي كشمكش است. در همين حال هم بهترين دوستش مولي مي‌فهمد كه او كمتر از همكار مردش حقوق دريافت مي‌كند. فصل دوم Insecure نشان دهنده مسائلي مهم بود كه سياه پوستان هر روز با آن در ارتباطند.

بهترين مجموعه هاي تلويزيوني ۲۰۱۷ از نگاه ورايتي (Variety) :

Alias GraceAlias Grace

۲۰ اثر برتر به انتخاب منتقد اول:

۱. The Leftovers (از شبكه HBO)
۲. One Day at a Time (از شبكه Netflix)
۳. The Good Place (از شبكه NBC)
۴. Halt and Catch Fire (از شبكه AMC)
۵. Crazy Ex-Girlfriend (از شبكه CW)
۶. Jane the Virgin (از شبكه CW)
۷. Better Things (از شبكه FX)
۸. Alias Grace (از شبكه Netflix)
۹. American Vandal (از شبكه Netflix)
۱۰. Brooklyn Nine-Nine (از شبكه Fox)
۱۱. Into the Badlands (از شبكه AMC)
۱۲. Superstore (از شبكه NBC)
۱۳. The Handmaid’s Tale (از شبكه Hulu)
۱۴. Insecure (از شبكه HBO)
۱۵. Big Little Lies (از شبكه HBO)
۱۶. Top of the Lake: China Girl (از شبكه SundanceTV)
۱۷. Black-ish (از شبكه ABC)
۱۸. Wynonna Earp (از شبكه Syfy)
۱۹. One Mississippi (از شبكه Amazon)
۲۰. Mary Kills People (از شبكه Lifetime)

۲۵ اثر برتر به انتخاب منتقد دوم:

Twin Peaks: The ReturnTwin Peaks: The Return

۱. The Leftovers ( از شبكه HBO)
۲. The Crown ( از شبكه Netflix)
۳. Halt and Catch Fire ( از شبكه AMC)
۴. Twin Peaks: The Return ( از شبكه Showtime)
۵. Big Little Lies ( از شبكه HBO)
۶. Rick and Morty ( از شبكه Adult Swim)
۷. Alias Grace ( از شبكه Netflix)
۸. The Marvelous Mrs. Maisel ( از شبكه Amazon)
۹. Better Things ( از شبكه FX)
۱۰. BoJack Horseman ( از شبكه Netflix)
۱۱. Planet Earth II ( از شبكه BBC America)
۱۲. American Vandal ( از شبكه Netflix)
۱۳. Crazy Ex-Girlfriend ( از شبكه CW)
۱۴. Star Trek: Discovery ( از شبكه CBS All Access)
۱۵. The Keepers ( از شبكه Netflix)
۱۶. Broad City ( از شبكه Comedy Central)
۱۷. Dear White People ( از شبكه Netflix)
۱۸. The Handmaid’s Tale ( از شبكه Hulu)
۱۹. The Deuce ( از شبكه HBO)
۲۰. GLOW ( از شبكه Netflix)
۲۱. The Good Place ( از شبكه NBC)
۲۲. Better Call Saul ( از شبكه AMC)
۲۳. Insecure ( از شبكه HBO)
۲۴. One Day at a Time ( از شبكه Netflix)
۲۵. Marvel’s The Punisher ( از شبكه Netflix)

بهترين سريال هاي ۲۰۱۷ از نگاه بي بي سي:

The DeuceThe Deuce

  1. Twin Peaks: The Return
  2. The Handmaid’s Tale
  3. Blue Planet II
  4. Big Little Lies
  5. Mindhunter
  6. The Good Place
  7. Glow
  8. The Deuce
  9. Valkyrien
  10. Game of Thrones

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.