10 روش افزايش فالور اينستاگرام

طراحي سايت، سئو، طراحي فروشگاه اينترنتي

10 روش افزايش فالور اينستاگرام

۴۳ بازديد

وقتي اينستاگرام براي اولين بار در سال 2010 شروع به فعاليت نمود، بسياري از شركت ها به اين نتيجه رسيدند كه اين فضا براي كسب و كارشان مناسب است. اين برنامه پيشرفت فوق العاده اي داشته است به طوري كه طبق آمار ها 400 ميليون كاربر فعال ماهانه دارد و 80 ميليون عكس به طور متوسط هر روز در آن به اشتراك گذاشته مي شود. 

شركت هاي زيادي وجود دارند كه از فعاليت در اينستاگرام به نتايج عالي دست يافته اند. با اين حال شركت ها با يك چالش بزرگ در آن همراه هستند. پيدا كردن فالور در اينستاگرام كمي دشوار تر است زيرا شما نمي توانيد از طريق تبليغات، مانند فيس بوك، "كمپين سازي" راه بياندازيد. در ادامه استراتژي هايي را ارائه مي دهيم كه كمك زيادي به پيشرفت شما در اينستاگرام خواهد كرد.

لينك دادن اينستاگرام به شبكه هاي اجتماعي ديگر

قبل از لينك دادن اينستاگرام به ديگر شبكه هاي اجتماعي ابتدا مطمين شويد كه حساب كاربري اينستاگرام شما به خوبي تنظيم شده است. علاوه بر اضافه كردن نام، لينك وب سايت و شرح مختصري از خود يا كسب و كارتان را بنويسيد. اكانت اينستاگرام خود را به ديگر شبكه هاي اجتماعي خود پيوند دهيد تا دوستان شما از اين طريق بتوانند به راحتي شما را پيدا كنند.

فالور اينستاگرام 

اضافه كردن تب اينستاگرام به فيس بوك

در اكانت هاي فيسبوك شما مي توانيد به راحتي تب اينستاگرام خود را به آن اضافه كنيد. اين يك راه عالي براي به دست آوردن مخاطبان بيشتر از طريق فيسبوك است. اضافه كردن صفحه اينستاگرام شما به فيس بوك به طرفداران شما اين امكان را مي دهد تا متوجه حضور شما در اينستاگرام شوند و شما را فالو كنند.

قرار دادن مطالب اينستاگرام در شبكه هاي اجتماعي ديگر

من استفاده از اين استراتژي را پيشنهاد نمي كنم زيرا هميشه برچسب ها و پيام هاي شما به درستي به شبكه هاي اجتماعي ديگر منتقل نمي شوند. اما اين استراتژي به اين صورت است كه وقتي يك تصوير را در اينستاگرام به اشتراك مي گذاريد، عنوان و پيوند عكس اينستاگرام شما به توييتر شما توييت مي شود. براي فيس بوك، تصوير و عنوان در فيس بوك قرار داده مي شود و در پست شما نشان داده خواهد شد كه اين مطلب از اينستاگرام است.

استفاده از هشتگ هاي مرتبط و با كيفيت

هشتگ به شما اين امكان را مي دهد كه حساب كاربري خود را به افراد مورد نظرتان نشان دهيد. وقتي شما هشتگي را در پستي كه قابليت نمايش عمومي را دارد مي دهيد، اين پست در صفحه هشتگ ها قابل مشاهده خواهد بود. به همين دليل استفاده از هشتگ ها براي به دست آوردن فالور هاي بيشتر بسيار اهميت دارد.

هنگامي كه شما هشتگي مربوط به شركت يا كسب و كارتان مي گذاريد احتمال بيشتري وجود دارد تا افرادي كه با كسب و كار شما مرتبط هستند شما را فالو كنند.

قبل از تصميم گيري به استفاده از هشتگ هاي خاص، تحقيق كافي انجام دهيد تا ببينيد آيا هشتگ در حال استفاده است يا خير. آيا محتواي مرتبط با هشتگ بيش از حد توهين آميز است؟ آيا  موضوع هشتگ در همان زمينه است كه در آن شما مي خواهيد اطلاعات خود را به اشتراك بگذاريد؟ آيا با محتواي ديگري كه در اين هشتگ به اشتراك گذاشته شده مرتبط هستيد؟

براي اين كه مطلع شويد كه آيا هشتگ شما محبوب است يا نه، مي توانيد آن را در اينستاگرام جستجو نماييد.

هشتگ اينستاگرام 

جستجو درباره رقبا

علاوه بر استفاده از هشتگ ها، شما بايد رقباي خود را هم آناليز كنيد. شما بايد نگاهي به آن چه رقباي شما انجام داده اند، بياندازيد. بررسي كنيد كه كدام پست ها بهترين كارآيي را داشته اند؟ رقباي شما هر چند وقت يكبار پست مي گذارند؟ آن ها چه نوع محتوايي را درصفحه خود منتشر مي كنند؟

فالو كردن و لايك كردن تصاوير ديگران

شما مي توانيد با پيدا كردن اكانت هاي ديگر و تعامل با آن ها فالور هاي بيشتري را به دست آوريد. اينستاگرام يك جامعه شگفت آور و منحصر به فرد است كه پيدا كردن فالور در آن كار آساني است، به شرطي كه از استراتژي درستي استفاده كنيد.

پيشنهاد مي كنم به دنبال هشتگ ها و تصاويري برويد و آن ها را دنبال كنيد كه به برند و كسب و كار شما مرتبط هستند.

اضافه كردن هشتگ به پست ها

به نظر آسان است اما شما بايد استراتژي درست را استفاده كنيد. برخي ممكن است اعتقاد داشته باشند كه شما نبايد از هشتگ هاي خيلي زيادي استفاده كنيد اما راهي براي پنهان كردن هشتگ هايي كه خيلي مهم نيستند وجود دارد.

توصيه مي كنم از 2 يا 3 هشتگ مرتبط در كپشن خود استفاده كنيد. اگر قصد داريد هشتگ هاي بيشتري را اضافه كنيد مي توانيد اين كار را در كامنت ها انجام دهيد. اين كار باعث مي شود كه هشتگ هاي شما پنهان شوند.

اضافه كردن هشتگ اينستاگرام 

نكته: اينستاگرام فقط اجازه استفاده از 30 هشتگ در هر پست را داده است!

تصوير زير يك مثال درست از اين كار است:

 كامنت اينستاگرام 

محتوا جذاب

هنگامي كه شروع به جذب فالور مي كنيد، از محتوا ها و كمپين هايي استفاده كنيد كه جذاب بوده و فالور هاي بيشتري را براي شما ايجاد مي كنند. به عنوان مثال شما از طريق محتوا ها مي توانيد ترافيك بيشتري را براي سايت خود به دست آوريد و يا محصولات بيشتري را به فروش برسانيد.

شما مي توانيد از مخاطبان خود بخواهيد از يك هشتگ خاصي كه مربوط به برند شما هست استفاده كنند و اين كار باعث افزايش بازديد مردم از صفحه شما مي شود.

ارسال مداوم و منظم پست ها

يك برنامه منظم و مداوم براي فعاليت در اينستاگرام خود داشته باشيد. وقتي شما يك هفته پست بگذاريد و سپس يك ماه ناپديد شويد، احتمالا تعداد زيادي از فالور هاي شما از دست خواهند رفت. 

سعي كنيد پست هاي خود را در زماني قرار دهيد كه اينستاگرام شلوغي بيشتري دارد. در اين زمان احتمال اين وجود دارد كه كاربران توجه بيشتري به پست هاي شما بكنند. البته اين موضوع بستگي به محدوده جغرافياييي فالور هاي شما دارد. همچنين مي توانيد براي اين كار از ابزار هاي آناليز اينستاگرام نيز استفاده كنيد.

تبليغات اينستاگرامي

در نهايت، شما مي توانيد با پرداخت مقداري هزينه در اينستاگرام تبليغات نيز انجام دهيد. شما مي توانيد با مشخص كردن كاربران هدف خود مطمين شويد كه پست هاي شما توسط افرادي ديده مي شوند كه به كسب و كارتان مربوط هستند. 

به نظر شما چه استراتژي هاي ديگري براي رشد فالور هاي شما وجود دارند؟

برگرفته از سايت searchenginejournal

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.